Strabaterea prin frica

Lumea noastră e atât de plină de frică, Doamne

Doamne, am simţit azi, cu mare intensitate, ce înseamnă teama. Frica trecea peste capul meu ca un val uriaş gata să mă înghită. În sufletul meu nu mai încăpea nici un pic de linişte, de odihnă, de pace. Frica stăpânea peste tot. Mi-era teamă de o depresiune nervoasă, teamă că mi-am irosit viaţa, teamă că aş putea fi respins şi osândit, şi teamă de Tine.
De ce îmi vine atât de greu să-mi înving frica? … Mă simt fără nici o putere, nu am resurse ca să-mi înving temerile. Să fie oare pentru că Tu însuşi îmi ceri, Doamne, să cunosc prin ceea ce trec atâţia oameni înfricoşaţi din lumea noastră? Cei cărora le e foame şi frig, în iarna aceasta atât de grea; cei pe care-i pândesc atacurile imprevizibile ale miliţiilor rebele; cei închişi în închisori, în ospicii de alienaţi, ţintuiţi pe paturi de spital…?

Lumea noastră e atât de plină de frică, Doamne. Fă din frica mea o rugăciune pentru toţi cei înfricoşaţi. Fie ca rugăciunea mea să le dea altora curaj. Poate că bezna din mine se va preface în lumină, iar suferinţa mea ascunsă va deveni izvor tămăduitor. Şi tu ai străbătut frica, Doamne. Ai fost adânc tulburat, sudoarea cu picături de sânge a arătat-o. Ajută-mă să mă unesc cu trăirea ta, pentru ca a mea să nu ducă la întuneric ci la lumină, la o nouă înţelegere a nădejdii ce ne vine tuturor prin Crucea ta. Amin.

Henri NouwenCruci la Magdala pentru frères Pierre si Rik

Autor: agnesD

Cineva care cauta, cerceteaza, si doreste sa transmita lucruri care-i par valoroase. Din lipsa de timp pentru a traduce si rezuma, pun în acest blog texte în româna, franceza si engleza.

Lasă un răspuns

